W celu ułatwienia użytkownikom korzystanie z naszego serwisu wykorzystujemy pliki cookies. Poprzez korzystanie z naszej witryny wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na twoim komputerze / urządzeniu. Możesz zmienić ustawienia plików cookies w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

Wprowadzenie » Pomoce Montessori » Mój Dzień W Przedszkolu - Stymulowanie Rozwoju Poznawczego


        

Mój Dzień W Przedszkolu - Stymulowanie Rozwoju Poznawczego

Bestseller Darmowa dostawa

 

Numer produktu: 110042
nasza cena bez VAT: 406,42 zł
nasza cena z VAT (23 %):
499,90 zł
Obserwuj z Watchdog:
Obserwuj z Watchdog

do koszyka:
  szt.  

Warianty tego produktu

Zdjęcie:
Numer produktu / Nazwa produktu:
 
Cena:
Domino Emocje Na Tawrzy
110038
Domino Emocje Na Tawrzy
nasza cena 115,90 zł
Puzzle drewniane Proces Wzrostu Roślin MONTESSORI
PRZ0025_P014
Puzzle drewniane Proces Wzrostu Roślin MONTESSORI
nasza cena 89,90 zł
Ramki do zapinania 12 szt + Stojak
PRZ0025_P014
Ramki do zapinania 12 szt + Stojak
nasza cena 999,90 zł
Ramki do zapinania 6 szt + stojak
PRZ0040_P013
Ramki do zapinania 6 szt + stojak
nasza cena 499,90 zł

 

Mój dzień w przedszkolu

 

Zawartość:

Plansza o długości 110 cm i szerokości 35 cm wykonana ze sklejki,

21 drewnianych elementów z otworami, które przywiesza się na planszy,

4 magazynki umieszczone z tyłu planszy do przechowywania pozostałych elementów,

drewniany suwak,

gong zegarowy.

 

Pomoc przeznaczona jest do stymulowania rozwoju poznawczego i emocjonalnego dzieci w wieku przedszkolnym.

Składa się z planszy i 21 elementów akcentujących kluczowe momenty dnia dziecka podczas pobytu w przedszkolu oraz gongu umożliwiającego pozyskanie uwagi dziecka przez charakterystyczny bodziec dźwiękowy, łatwo wyróżniający się z otoczenia.

Cele:

Wspomaganie rozwoju poznawczego w aspekcie percepcji czasu i wprowadzenie do rytmicznej organizacji czasu oraz redukowanie napięć emocjonalnych i budowie poczucia bezpieczeństwa.

Pomoc edukacyjna „mój dzień w przedszkolu” sprzyja poznawaniu stałego następstwa wydarzeń. Pozwala nawet małym dzieciom orientować się w czasie. Porządkuje rytm dnia. Poprzez nabywanie znajomości kolejnych kluczowych momentów dnia redukuje niepewność w nowym dla dziecka otoczeniu oraz stres związany z separacją od rodziców.

Pomoc ta jest szczególnie przydatna w pracy:

z dziećmi adaptującymi się do przedszkola

z zaburzoną dynamiką procesów nerwowych

z zaburzeniami zachowania

z dziećmi lękowymi i nieśmiałymi

z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autystycznego

Zalecane jest wyzwalanie samodzielności dzieci posługiwaniu się tablicą dydaktyczną poprzez umieszczanie poszczególnych elementów w prawidłowej kolejności na tablicy i uruchamianie sygnału dźwiękowego (gongu).

M2RhMD
Obserwuj z Watchdog
Watch DOG


Powiadom mnie mailowo o zmianie:


       kiedy cena będzie niższa niż


Wpisz swój adres e-mail: